Bekijk hier uit welk (Arnhems) kunstaanbod je kunt kiezen. Het betreft kunstaanbod waar Rozet goede ervaringen mee heeft van kunstenaars die we kennen. Laat je verrassen en inspireren! Wat past bij jullie school? Met welk thema wordt schoolbreed of per groep gewerkt? Welk kunstaanbod sluit het best aan bij wat je de leerlingen mee wilt meegeven en laten beleven?
Heb je vragen over of kom je er niet helemaal uit? Neem contact op met je adviseur
Wat als je verliefd wordt op je vijand? Een muzikaal verhaal vol avontuur over de liefde tussen twee vrouwelijke ridders.
Een muzikale lichtvoetige voorstelling over omgaan met grote gevoelens.
Schrijfles van psycholoog en kinderboekenschrijver Marjolein Visser, n.a.v. haar jeugdromandebuut ‘De Verboden Duinen’ (10+), met thema’s als kansongelijkheid en pesten.
Mijn naam is Amber Hyacinth, ik ben 26 jaar en werkzaam als illustrator en autonome kunstenaar.
Zoek en vind de klanken in je eigen omgeving en bouw hiermee je eigen muziekstuk.
Schoolbreed programma groep 1 t/m groep 8 rondom geloof en levensbeschouwing in Nederland.
Kinderen leren in het maandprogramma Superik een fantasieverhaal schrijven waarbij zij hun eigen persoonlijke kenmerken (b.v. karakter, uiterlijk, familie) gebruiken.
Bij dit maandprogramma leren kinderen een zelf bedacht verhaal te schrijven, met een fantasievolle inhoud en een kloppende structuur.
In Leesgeheimen komen leerlingen in aanraking met verschillende soorten boeken en ontdekken zo hun eigen leesvoorkeur.
In Echt waar? maken de leerlingen kennis met non-fictie: boeken over feiten of bestaande mensen.
Zin in verzinnen stimuleert kinderen in groep 3 en 4 om actief verhalen te maken en het maakt ze nieuwsgierig naar boeken.
Dichtgeheimen voor groep 5-8 is een lesprogramma over poëzie lezen, schrijven én voordragen.
In dit maandprogramma ontdekken de leerlingen van groep 3 en 4 hoe je kunt spelen met letters, woorden en klanken.
Met dit maandprogramma maak je leerlingen van groep 3 en 4 nieuwsgierig naar boeken en leren ze zelf hun eerste verhalen maken.
In Schrijfgeheimen gaan leerlingen met de Schoolschrijvers op zoek naar ingrediënten om te gebruiken voor hun eigen verhaal.