Bekijk hier uit welk (Arnhems) kunstaanbod je kunt kiezen. Het betreft kunstaanbod waar Rozet goede ervaringen mee heeft van kunstenaars die we kennen. Laat je verrassen en inspireren! Wat past bij jullie school? Met welk thema wordt schoolbreed of per groep gewerkt? Welk kunstaanbod sluit het best aan bij wat je de leerlingen mee wilt meegeven en laten beleven?
Heb je vragen over of kom je er niet helemaal uit? Neem contact op met je adviseur
Tijdens een interactieve rondleiding ontdekken leerlingen de connectie tussen Zypendaal en het slavernijverleden.
Een stoffig verhaal gaat over het vertellen van allerlei verhalen aan de hand van textiel en de weeftechniek.
Kom filosoferen met beelden en schilderijen en ontdek samen met je leerlingen het museum!
In twee lessen (een taal- en muziekles) verkennen leerlingen de impact van het vluchten vanuit je eigen omgeving, op zoek naar veiligheid.
Klassikaal wordt er (onder begeleiding van een workshopdocent) een compositie voor piano gemaakt.
Wat als je verliefd wordt op je vijand? Een muzikaal verhaal vol avontuur over de liefde tussen twee vrouwelijke ridders.
Een muzikale lichtvoetige voorstelling over omgaan met grote gevoelens.
Schrijfles van psycholoog en kinderboekenschrijver Marjolein Visser, n.a.v. haar jeugdromandebuut ‘De Verboden Duinen’ (10+), met thema’s als kansongelijkheid en pesten.
Mijn naam is Amber Hyacinth, ik ben 26 jaar en werkzaam als illustrator en autonome kunstenaar.
Zoek en vind de klanken in je eigen omgeving en bouw hiermee je eigen muziekstuk.
Schoolbreed programma groep 1 t/m groep 8 rondom geloof en levensbeschouwing in Nederland.
Kinderen leren in het maandprogramma Superik een fantasieverhaal schrijven waarbij zij hun eigen persoonlijke kenmerken (b.v. karakter, uiterlijk, familie) gebruiken.
Bij dit maandprogramma leren kinderen een zelf bedacht verhaal te schrijven, met een fantasievolle inhoud en een kloppende structuur.
In Leesgeheimen komen leerlingen in aanraking met verschillende soorten boeken en ontdekken zo hun eigen leesvoorkeur.
In Echt waar? maken de leerlingen kennis met non-fictie: boeken over feiten of bestaande mensen.