Bekijk hier uit welk (Arnhems) kunstaanbod je kunt kiezen. Het betreft kunstaanbod waar Rozet goede ervaringen mee heeft van kunstenaars die we kennen. Laat je verrassen en inspireren! Wat past bij jullie school? Met welk thema wordt schoolbreed of per groep gewerkt? Welk kunstaanbod sluit het best aan bij wat je de leerlingen mee wilt meegeven en laten beleven?
Heb je vragen over of kom je er niet helemaal uit? Neem contact op met je adviseur
De natuur als inspiratie. Buiten verzamelen we planten en bladeren. Binnen maken we daar mooiste kunstwerken van.
Met groep 8 gaan we op ‘expeditie’. In plaats van een musical, maken we een prachtig magazine met de klas.
Leerlingen ontwerpen met kledingstukken, lappen stof, accessoires en allerhande huis-, tuin- en keukenvoorwerpen verschillende insectenkostuums.
Letters zijn overal aanwezig. ILL SKILLS verstaat de kunst van typografie en neemt je mee in de letterwereld.
Educatief project over fast fashion en duurzame mode aan de hand van de productie van een spijkerbroek.
Een 3-delige lessenserie over spreekwoorden, geschiedenis en kunst. 2 videolessen + 1 gastles.
Een beeldende dansvoorstelling met live tekeningen over identiteit. Met lesbrief en mogelijkheid tot workshops.
Kinderen ontdekken dat je in dans meer kunt dan je denkt. Ontdek wat jou speciaal maakt!
Tegenwoordig is hiphop niet meer uit de moderne dans weg te denken. Beweging, choreografie en improvisatie ontstaan vanuit de straat.
Schoolproject over huis Zypendaal. Waan je in de 18e eeuw, bezoek het kasteel en ga ermee aan de slag in de klas.
Hoe in 90 minuten met de hele groep één tekening gemaakt kan worden, die zich laat lezen als een beeldverhaal.
Lessenserie over storytelling, resulterend in een kort animatiefilmpje van hun eigen verhaal.
ILL SKILLS verstaat de kunst van graffiti en neemt leerlingen mee in de wereld van tags en pieces.
In deze workshop leren de leerlingen een stripverhaal te maken d.m.v. fotografie.
In deze workshop experimenteren leerlingen met structuur, contrast, compositie en standpunt in hun foto’s.
Wat wil jij van jouw school bewaren voor over 100 jaar?